Postup při vrácení zboží

- Chápeme, že virtuální výběr na našem eshopu není to samé, jako když vybíráš fyzicky u nás na pobočce, a můžeš si vybrat ne úplně podle svých představ.
- Proto bychom tě chtěli uklidnit a ujistit, že máš 14 dní na rozmyšlenou - zboží pak můžeš vrátit či vyměnit za jiné.

Jak to funguje?

1. Jakmile ti přijde zásilka máš 14 dní na seznámení s produktem.

  • POZOR - neplést si seznámení s půjčovnou apod. 14 denní lhůta slouží pro seznámení se zbožím, což obnáší, přečtení si pravidel nebo zjištění z jakého je materiálu či jsou funkce dle představ apod. Je to stejné jako v kamenné prodejně, kdy si produkt můžeš ohmatat fyzicky a okouknout. V prodejně si s produktem také nehraješ. S dronem mezi regály nelítáš, deskovku si také nerozbalíš a nezahraješ. Neznamená to běžné používání při kterém si po 14 dnech řekneš, že tě již nebaví a opotřebovaný produkt vrátíš.

  • každý produkt má svá specifika, doporučujeme v těchto dnech nevyhazovat obal, krabičku či další příslušenství a zachovat vše v co nejoriginálnějším stavu.

2. V případě, že jsi se zbožím spokojen, není co řešit, jsme rádi, že se ti produkt líbí a přejeme příjemnou zábavu.

3. Pokud ti zboží nevyhovuje, měl jsi jiné představy nebo jsi si to prostě rozmyslel, důkladně zabal a připrav zboží zpět na cestu k nám.

  1. je fajn, když nám dáš o vratce vědět dopředu mailem, můžeme se rovnou domluvit na způsobu vyrovnání či náhrady. není to ale tvoje povinnost
  2. prosím dbej na správné zabalení, ať se zboží při přepravě zpět k nám nepoškodí
  3. do balíčku přibal papír s formulářem pro odstoupení (stáhneš ZDE) nebo alespoň papír s vyjádřením a identifikací objednávky (číslo objednávky, mail ze kterého jsi objednával) a číslo účtu na který ti vrátíme peníze
  4. bez identifikace objednávky nevíme ze které objednávky zboží je a bude tu čekat dokud se sám neozveš
  5. balíček prosím neposílej s dobírkou nebude převzat
  6. balíček pošli zpět k nám na adresu:
    fyftstore s.r.o.
    Osadní 35
    Praha 17000

4. Jakmile k nám zboží dorazí a my jej zkontrolujeme, dáme ti vědět, že je vše v pořádku a vyřídíme vše dle domluvy s tebou

 

Reklamace

S reklamacemi je to trochu jinak. Každá reklamace je jiná a musíme k ní přistupovat individuálně.

Nejlepší způsob jakým můžeš postupovat je následovný:

  1. - poškozený produkt vyfoť, jak nejlépe umíš včetně detailu poškození a identifikuj z které je objednávky
  2. - fotky nám pošli na objednavky@fyft.cz
  3. - jakmile si tvého mailu všimneme fotky vyhodnotíme a napíšeme ti ohledně dalšího postupu.
  4. - nic víc ani míň je to jednoduché - skrz fotky dokážeme odhadnout, co se stalo nebo kde je příčina a můžeme ti rovnou poslat náhradní součástky či nový kus apod. nemusíme si tak posílat zboží tam a zpět a celou záležitost tak urychlíme

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné