Postup při vrácení zboží

- Chápeme, že virtuální výběr na našem eshopu není to samé, jako když vybíráš fyzicky u nás na pobočce, a můžeš si vybrat ne úplně podle svých představ.
- Proto bychom tě chtěli uklidnit a ujistit, že máš 14 dní na rozmyšlenou - zboží pak můžeš vrátit či vyměnit za jiné.

Jak to funguje?

1. Jakmile ti přijde zásilka máš 14 dní na seznámení s produktem.

  • POZOR - neplést si seznámení s půjčovnou apod. 14 denní lhůta slouží pro seznámení se zbožím, což obnáší, přečtení si pravidel nebo zjištění z jakého je materiálu či jsou funkce dle představ apod. Je to stejné jako v kamenné prodejně, kdy si produkt můžeš ohmatat fyzicky a okouknout. V prodejně si s produktem také nehraješ. S dronem mezi regály nelítáš, deskovku si také nerozbalíš a nezahraješ. Neznamená to běžné používání při kterém si po 14 dnech řekneš, že tě již nebaví a opotřebovaný produkt vrátíš.

  • každý produkt má svá specifika, doporučujeme v těchto dnech nevyhazovat obal, krabičku či další příslušenství a zachovat vše v co nejoriginálnějším stavu.

2. V případě, že jsi se zbožím spokojen, není co řešit, jsme rádi, že se ti produkt líbí a přejeme příjemnou zábavu.

3. Pokud ti zboží nevyhovuje, měl jsi jiné představy nebo jsi si to prostě rozmyslel, důkladně zabal a připrav zboží zpět na cestu k nám.

  1. je fajn, když nám dáš o vratce vědět dopředu mailem, můžeme se rovnou domluvit na způsobu vyrovnání či náhrady. není to ale tvoje povinnost
  2. prosím dbej na správné zabalení, ať se zboží při přepravě zpět k nám nepoškodí
  3. do balíčku přibal papír s formulářem pro odstoupení (stáhneš ZDE) nebo alespoň papír s vyjádřením a identifikací objednávky (číslo objednávky, mail ze kterého jsi objednával) a číslo účtu na který ti vrátíme peníze
  4. bez identifikace objednávky nevíme ze které objednávky zboží je a bude tu čekat dokud se sám neozveš
  5. balíček prosím neposílej s dobírkou nebude převzat
  6. balíček pošli zpět k nám na adresu:
    fyftstore s.r.o.
    Osadní 35
    Praha 17000

4. Jakmile k nám zboží dorazí a my jej zkontrolujeme, dáme ti vědět, že je vše v pořádku a vyřídíme vše dle domluvy s tebou

 

Reklamace

S reklamacemi je to trochu jinak. Každá reklamace je jiná a musíme k ní přistupovat individuálně.

Nejlepší způsob jakým můžeš postupovat je následovný:

  1. - poškozený produkt vyfoť, jak nejlépe umíš včetně detailu poškození a identifikuj z které je objednávky
  2. - fotky nám pošli na objednavky@fyft.cz
  3. - jakmile si tvého mailu všimneme fotky vyhodnotíme a napíšeme ti ohledně dalšího postupu.
  4. - nic víc ani míň je to jednoduché - skrz fotky dokážeme odhadnout, co se stalo nebo kde je příčina a můžeme ti rovnou poslat náhradní součástky či nový kus apod. nemusíme si tak posílat zboží tam a zpět a celou záležitost tak urychlíme

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení