Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží

Pokud zjistíš, že ti produkt nevyhovuje, máš možnost nám ho do 14 dní od doručení zásilky vrátit bez udání důvodu.

Vrácený produkt musí být (1) nepoškozený (2) včetně veškerého příslušenství (nejlépe i s originálním obalem) a (3) bez výrazného opotřebení (např. na poškrábané frisbee od trávy už se vrácení nevztahuje).

Jak postupovat při vrácení zboží?

  1. Zboží pečlivě zabal, ať se při přepravě zpět k nám nepoškodí.
  2. Do balíčku přibal formulář pro odstoupení (stáhneš ZDE
  3. Balíček pošli zpět k nám na adresu:
    fyftstore s.r.o. (pokud dopravce požaduje jméno a příjmení, uveď "Fyft Store")
    Osadní 35
    Praha 170 00
    tel.: +420 704 265 150
    email: objednavky@fyft.cz
    Balíček neposílej s dobírkou, nebude převzat.
  4. Jakmile balíček převezmeme, ozveme se ti.

Nebo se můžeš zastavit na naší pobočce v Praze a všechno vyřešíme na místě.

 

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Napiš nám na objednavky@fyft.cz a

    (1) popiš problém s produktem,
    (2) nejlépe přilož i fotky nebo video (často hned poznáme kde je problém),
    (3) připiš číslo objednávky ze které produkt je.
  2. Počkej na naši odpověď.

Pokud bude třeba zboží zaslat k nám, vyplň prosím reklamační formulář (stáhneš ZDE) a zašli jej společně s produktem.

Reklamovaný produkt nám případně můžeš přinést na naši pobočku v Praze – nejspíš reklamaci nevyřešíme hned na místě, ale je to jednodušší než posílat balík.